Hodnocení podzimní části ročníku 2010-2011

28.11.2010 08:25

Hodnocení podzimní části ročníku 2010-2011

 

„A“ mužstvo

 

Do nového ročníku naše mužstvo přeřadili do skupiny „C“.Tedy do skupiny těžké, kde složení mužstev je v totálním nepoměru.10 mužstev je z táborska a 4 z píseckého okresu.Táborské mužstva ve většině případů hrají technický fotbal a tak jsme očekávali tvrdý boj o záchranu.Příklad Smetanovy Lhoty byl pro nás dostatečným mementem.

 

Přípravu jsme tedy směřovali k zápasům s těžkými soupeři, kdy jsme měli zformovat především obrannou činnost.Nutno říci, že poměr vstřelených a obdržených branek byl alarmující a pravděpodobně v mé dlouholeté činnosti takové výsledky nepamatuji.

 

Naše stávající hráče jsme doplnili o několik kvalitních hráčů (Žák,Sládek,Král) a také jsme chtěli mužstvo doplnit o některé hráče z „B“ mužstva (Šabata, „Olešník“)

 

Po prvních utkáních bylo vidět, že by mohlo mužstvo šlapat a dělat body.Prvních pět kol jsme odehráli až nad očekávání a dokonce jsme jeli po řadě let na zápas k našemu rivalovi (Záhoří) s myšlenkou 3 bodů a útočnou taktikou.

 

Bohužel od 5 kola se stalo co se mi snad za celou dobu co trénuji nestalo.V každém utkání se zranil jeden hráč.Soutěž jsme končili s absencí 9 hráčů základní sestavy.Tato extrémní situace mi však ukázala další věci, které by jsme v opačném případě ani nezaregistrovali.A to, že lidi co mají albrechtický fotbal rádi jdou pomoci.Odvedou kus dobré práce a mužstvu pomohou.Nezapomenu na utkání v Řepči,domácí zápasy s Bernarticema a Planou.Pochopitelně byli utkání, které byli z naší strany odehrány špatně a bez nasazení.Především výkon v Táboře byl z kategorie „hnus“.

 

Podzimní část mohu tedy hodnotit vcelku kladně,nebýt toho množství zraněných, mohli jsme pomýšlet i na větší bodový zisk.Můj interní plán k záchraně a klidu byl 21 bodů po podzimu.Vzhledem k tomu,že jsme s Planou předehrávali již první jarní kolo tak jsme bodově mínus 3 body.Máme 21 bodů,ale včetně tohoto utkání.Na jarní část jsem pak měl plán 14 bodů.35 bodů by mělo znamenat postavení v tabulce kolem 8 – 9 místa.Čili klidný střed a především bezemoční závěr soutěže.

 

K samotnému hodnocení hráčů přikročím trochu jinak než v minulosti.Je to zapříčiněno opět množstvím zraněných hráčů.V takovém případě musíme vždy koukat na výkon celku.Jak zvládne utkání po stránce taktiky,nasazení a bojovnosti.A tady bych udělil celkovou známku 7.Byli totiž utkání „odfláklé“,ale na druhou stranu pak přišli utkání, kde si naši hráčí „hrábli“ až na dno.

 

Z jednotlivců mě potěšili výkony brankářů,Ondra udělal pravděpodobně více chyb než Sewi,ale vzhledem k většímu počtu odehraných zápasů se to dá pochopit.

 

Posila z Rakouska mi nezklamala.Dan bojoval a snažil se etablovat v našem mužstvu.Pravděpodobně chceme od něho něco jiného než hrál.Úlohu splnil.Stal se nejlepším naším střelcem.Bohužel to co kazí jeho hodnocení je to, že se podepsal pod několik branek vlastní chybou.

 

Posledním hráčem,kterého bych chtěl zmínit je hráč Gotfríd.Přišel k nám v rozehrané soutěži a byl brán s ohledem na množství zraněných.Mě osobně potěšil, protože já sám od něho moc nečekal.Jenže v průběhu podzimu se tak rozehrál v útoku,že se dostal v konečné tabulce s 5 brankami hned za Krále.

 

Bylo by nefér a není mi to vlastní, abych nenapsal i o hráčích, kteří mě zklamali,resp.jsem od nich čekal víc.Dlouholetá opora naší obrany Milča.Byl u řady obdržených branek.Jindy důsledný obránce měl v řadě utkání problémy.Dalším takovým hráčem je Junas.Mám rád mladý hráče a budu k nim vždy náročnější než k hráčům starším.Jenže přípravné utkání byli na určité úrovni a od prvního mistráku to bylo ze strany Luboše špatné.To, že mu nešla příhra je jedna věc,ale že to nenahradil bojovnosti mě asi mrzí víc.Stale ho považuji za nejkreativnějšího fotbalistu Albrechtic,za hráče, který by měl časem převzít taktovku a být lídrem mužstva.A z tohoto pohledu je to pro mě zklamání.Ale jak již jsem dříve sdělil.Pro takové hráče máme dost trpělivosti, musím však vidět, že chce i on sám.Svojí slabší fotbalovou část si vybral i Míra Vyskočil.Hráč bez něhož jsme si prakticky nedovedli představit hru ve vzduchu a v koncovce, byl najednou v utkáních neviditelný.Každý máme právo na slabší chvilky a tak i v případě Míry, věřím, že se z jara vrátí alespoň do částečné pohody.V Albrechticích nehrajeme žádný profi fotbal a tak pro všechny hráče máme otevřené dveře a pro všechny mám dostatek trpělivosti.Ale pravdou je,že trpělivost můžete mít pouze u lidí, kteří o to stojí a chtějí na sobě pracovat.A tak slibuji, že se v jarní části zaměřím především na tuto činnost.

 

 

„B“ mužstvo

 

Loňský ročník jsme odehráli v klidu a v horních patrech tabulky.To jsem vedl mužstvo já.Od nové sezóny jsem chtěl, aby mužstvo mělo vedení jiné.Navrhl jsem Jendu Marcína a on na to kývl.Jenda je starší,má něco odkopáno,určitý respekt před hráči.A to vše mělo být zárukou klidného fotbalu a opět hra v popředí tabulky.Tak jako u „A“ mužstva i zde byli hezké a špatné zápasy.Ale to bych zacházel do hodnocení, které nechci dělat vzhledem k faktu, že s mužstvem byl především Jenda.Před loňskou sezónou jsme obměnili jaksi kádr mužstva, s tím, že mužstvo bude více spolu,bude parta a bude se víc trénovat.Bohužel opět chodilo jen pár kluků.A toto zase naopak kritizovat můžu a musím.Přístup hráčů benga k tréninkům a mimo fotbalové věci je špatný.Proto přistoupíme v jarní části k určitým změnám.Budete včas informováni.

 

Hodnocení soutěže a hráčů přenechám Jeníkovi.

 

 

   S přáním krásných svátků a šťastného nového roku

                                                                  Tomáš


Zpět