Ohlasy z Aljašky

18.06.2010 22:31

Čau,

 

včera jsem jsem dorazil do Cordovy, kde budu pracovat. Tudíž by by dnes odpoledne (ted je zde cca 11:20 a.m. - o 10 hodin méně než u vás) mělo začít natáčení filmu Aljaška v plamenech 2: Losos. :D Cesta byla dobrá, z LA jsem cestoval se třemi Slováky a včera jsem se potuloval a po Anchorage s Čechama a chvíli sám.

Jinak zařizování dokumentů bylo i s mojí angličtinou v pohodě. Amíci jsou fakt super, strašně ochotní.

Teplota nic moc, dnes v 10:00 a.m. bylo 10°C. :( A samozřejmě došlo k nějakým omylům, např. na pracoviště jsem jel s jiným chlápkem :) Nebo když jsem cestoval z Anchorage do Cordovy, tak jsem při odbavení zjistil, že nemám pas, tak jsem se začal prohledávat a zjistil jsem že jsem ho snad nechal v bance, tak jsem tam volal - nic moc domluva, tak jsem vyrazil taxíkem a byl tam. :D Tak ted se už jen těším na práci. Hraje u toho pěkná muzika :) A příroda je také super, ale nic moc pro mě :)

 

Kamil.

Zpět