Zprávy z pražského soustředění...

05.03.2010 16:06

Vážení,

rozhodl jsem se pro částečnou rekapitulaci a zhodnocení pražského soustředění.Chtěl bych Vám všem,kteří se zůčastnili i třeba jen z části poděkovat.Již v loni jsem se rozhodl,že bych chtěl pro Vás zorganizovat toto soustředění,které mělo mít charakter herního soustředění a pochopitelně i sjednocení té naší komunity.Není jednoduché pracovat a sportovat.Rekreační sport je něco jiného.Někdy si myslím,že na Vás mám přehnané nároky,ale když pak vidím u Vás všech snahu a zarputilost tak toto vše musím přehodnotit.Myslím,že to co děláte je nad rámec a důkaz,že tento sport máte rádi.
K samotnému soustředění.Absolvovali jsme několik soustředění pro nabírání fyzičky.Lonský rok nám ukázal,že i v domácích podmínkách můžete fyzičku nabrat,ale zase nám tady chybí možnost práce s míčem.Proto jsem chtěl soustředění,kde by jsme byli pohromadě a měli více prostoru právě na hru s míčem.Takové soustředění je ,ale o penězích a tak si ho nemůžeme dovolit tak často.Jsem rád,že se nám to letošní soustředění povedlo i díky uvolnění peněz,resp naakumolování částky potřebné.Ono vše zorganizovat jak početně ,tak i organizačně,časové není jednoduché.Vše jak jsem chtěl se pochopitelně nepovedlo.Například sobotní zápas ze slabším soupeřem.Na druhou stranu jsem si představoval počet hráčů vyšší.Dík patří například Pájovi.Odjel s náma se zraněním a odmakal to dokud mohl.Musím říci,že tím ,že se do toho dostal tak takové zranění ho trošíčku zastaví.Když si dám tyto aspekty dohromady tak mi vychází klad v tom,že nám soupeř nepřijel.Protože by dva zápasy museli odjezdit stejní hráči.Předpokládal jsem ,že část hráčů odehraje sobotu a část v neděli.Tím,že nás bylo 14 tak ten nedělní zápas vypadal lépe než jsem očekával.Chtěl jsem aby jsme s Vyšehradem vydrželi běhat poločas a ,aby jsme nedostali goly po našich najivních chybách.Výsledkem pak bylo,že jsme vydrželi 75 minut a posledních 15 minut byla naše nezměrná zarputilost a snaha nedostat gol.Paradoxně všechny šance,které soupeř měl byli vypracováno po akcích a věcech,které si musel vypracovat sám soupeř a kde se projevila například i větší individuelní kvalita hráčů.Neuděla nikdo zásadní a hloupou chybu tak jak to bývá v našich utkání.Chtěl jsem ,aby jsme si ověřili fyzickou připravenost a odolnost na nepříznivý vysledek.Po této stránce můžete být spokojeni se svojí prácí.Ondra chytil a defacto podržel svůj tým 4 vyloženými šancemi.Obrana fungovala bez chybya ve vysokém tempu.Trojice Kolda,Pepa a Milda hrála kvalitně a bez obav.Další dva ,kteří se tam objevili byli důstojnými náhradníky.Zejména Filip se zlepšil o 50% od let minulých.Od Zídy jsem čekal méně a tak ty výkony,které zatím předvádí jsou velmi milé.Záložní řada měla za úkol dobře bránit,vzájemně se zastupovat a při získání balonu se pokusit o dobře vedený brejk.Vzhledem k indispozici Saty můžu být s touto trojicí spokojen.Snad některé věci mohly být řešeny s větší přesností.Kraje zálohy se střídali a fakt,že tam byl obrovský respekt před soupeřem a strach s vlastní chyby tak si myslím,že defenziva dobrá a přechod do brejku,nebo do útoku tak to bylo horší.Podpora útoku byla menší.Ovšem tím,že byl soupeř o dvě třídy lepší,že tam poslali hráče,kteří chtějí být v kádru pro 3 ligu,tak chápu ,že se našim hráčům do útoku moc nechtělo.Takové záchvěvy jsme zaznamenal až v druhé půlce.Útok pak neměl moc možností na manipulaci.V takovém zápase musí být útok trpělivý a čekatr na dva ,tři brejky a pochopitelně na získání prostoru faulem ,nebo rohem.Tam je naše síla.Ukázkou jak má útočník pracovat v takovém zápase mi byl Míra,který pracoval hluboko v našem obraném pásmu-Takže aniž by to věděl tak jeho prací jsme chodili z rozestavení 3,5,2 na 4,1,4,1.Jarda,který se po delší době zapojil zastupoval všechny posty s nesmýrným nasazením,ale je pravdou,že některé posty již tomuto hráči nesedí.Dušan v útoku je typ hráče,který do týmu bude pořád patřit.Je to koncový hráč a přesto,že jsme mu všichni řadu věcí vyčítali a on první poločas hrál vždy jen útržek času.Nechal jksem ho ůmyslně hrát až těch posledních 25 až 30 minut v jednom tahu a byl to zase on ,který měl tutovku a jeden zásadní brejk 3 na 1.Všichni ,kteří se tam objevili budou pro náš tým platný.Mile mi překvapil Peter.Čekal jsem,že bude mít na rovnějším povrchu problémy s pohybem a především kopací technikou.Škoda jen,že jsme ho nemohli vyskoušet při zápasovém zatížení.Ale to ,že dostane příležitost na levé straně zálohy je dnes už jisté.Tento týden je sraz opět od půl 6.Ve středu a v pátek.Vzhledem k tomu,že již nechci,aby jste vypadli ze sobtních rytmu tak určitě budeme před schůzí trénovat.Dokonce bych chtěl ,aby jsme trénovali třeba v Kolodějích nasněhu.A hráli mezi sebou.Protože práce s míčem je již aktuální.

Závěrečné poděkování patří Jeníkovi Žáků.Věřte,že to pro něj nebyl lehký víkend.Vše řešil a organizoval a navíc žádné nervy,stres a vždy si zachoval svůj image.Jako reprezentant fotbalového klubu byl perfektní.

Už dost.

Tak čus Tomík (Tomáš Řehoř pozn. redakce)

Zpět